مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 شهریور 1399 ساعت 04:002020-09-12اجتماعي

7 میلیارد ریال از موقوفات تهرانی ها برای تهیه لوازم التحریر اختصاص یافت


معاون فرهنگی، اجتماعی اداره کل اوقاف استان تهران از اختصاص 7 میلیارد و 776 میلیون ریال از محل موقوفات استان تهران برای تأمین بسته لوازم التحریر در قالب طرح مهر تحصیلی همزمان با بازگشایی مدارس خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، طرح مهر تحصیلی هر سال در آستانه بازگشایی مدارس به همت سازمان اوقاف و امور خیریه از محل نیت های واقف ها برای حمایت از دانش آموزان اجرایی می شد.

امسال نیز با شیوع کرونا، سازمان اوقاف و امور خیریه طرح مهر تحصیلی را به منظور تأمین وسایل مورد نیاز دانش آموزان اجرایی کرد و این وسایل در بقاع متبرکه بسته بندی شدند.

حجت الاسلام سیدهاشم حسینی، معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف استان تهران در گفت وگو با خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس با اشاره به برگزاری طرح مهر تحصیلی امسال همزمان با آغاز سال تحصیلی در ایام کرونا اظهار داشت: همزمان با بازگشایی مدارس، 3 هزار و 240 بسته لوازم التحریر شامل وسایلی همچون کیف، دفتر، دفترچه، خودکار، مداد، مدادرنگی، مدادتراش و پاک کن، جامدادی و خط کش برای دانش آموزان نیازمند تهیه شد.

وی با بیان اینکه ارزش هر بسته لوازم التحریر به قیمت روز حدود 240 هزار تومان است، افزود: 7 میلیارد و 776 میلیون ریال از محل موقوفات استان تهران برای تأمین بسته لوازم التحریر اختصا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7 میلیارد ریال از موقوفات تهرانی ها برای تهیه لوازم التحریر اختصاص یافت

7 میلیارد ریال از موقوفات تهرانی ها برای تهیه لوازم التحریر اختصاص یافت