مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 شهریور 1399 ساعت 04:402020-09-12سياسي

پاسخ به یک کلیشه درباره ایران و آمریکا


آمدن جو بایدن به جای ترامپ در انتخابات 2020 هم ممکن نیست منجر به تغییرات مهمی در فضای ایران و آمریکا شود.

تنها چیزی که ممکن است با برنده شدن بایدن در فضای روابط ایران و آمریکا تغییراتی ایجاد کند، - آمدن جو بایدن به جای ترامپ در انتخابات 2020 هم ممکن نیست منجر به تغییرات مهمی در فضای ایران و آمریکا شود.

تنها چیزی که ممکن است با برنده شدن بایدن در فضای روابط ایران و آمریکا تغییراتی ایجاد کند، بازگشت ایالات متحده به برجام است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در یادداشتی در روزنامه شرق به قلم فریدون مجلسی آمده است: 60 روز دیگر به انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده باقی مانده و بسیاری در ایران معتقدند این انتخابات و نتیجه اش تأثیر فراوانی بر سپهر سیاسی ایران دارد.

این یک باور قدیمی است که بسیاری از سیاسیون ایرانی و فعالان حوزه سیاست در ایران معتقدند این انتخابات بر مناسبات سیاسی ایران تأثیرگذار خواهد بود اما با گذشت چندین و چند سال از ایجاد این باور و همچنین تأثیر و تأثرهایی که ایران و آمریکا بر هم داشته اند این موضوع تا چه میزان درست است و اساسا آیا انتخابات 2020 ایالات متحده آمریکا تأثیری بر فضای سیاسی ایران می گذارد که از قضا یک انتخابات ریاست جمهوری را در کمتر از یک سال دیگر در پیش دارد یا تغییر چندانی در وضعیت ایران پیش نمی آید؟ به نظرم اگر قر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ به یک کلیشه درباره ایران و آمریکا

پاسخ به یک کلیشه درباره ایران و آمریکا