مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 شهریور 1399 ساعت 04:402020-09-12بين الملل

یک کتاب کار خود را کرد؛ترامپ 10 درصد از بایدن عقب افتاد


انتشار بخش هایی از کتاب یک روزنامه نگار آمریکایی که با ترامپ درباره کرونا مصاحبه کرده باعث ریزش آرای رییس جمهور جنجالی آمریکا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از یاهونیوز، بر اساس آخرین نظرسنجی دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا 10 درصد از جو بایدن رقیب خود در انتخابات ریاست جمهوری آینده، عقب افتاده است.

بر اساس نظر سنجی که یا هو نیوز و موسسه You Gov انجام دادند میزان تأیید بایدن 49 درصد و میزان تأیید ترامپ در این نظر سنجی 39 درصد بوده است.

بایدن پیشی گرفتن اش از ترامپ را در مقایسه با نظرسنجی سابق که همین دو موسسه پس از برگزاری کنگره حزب جمهوری خواه آمریکا انجام دادند تقویت کرد.

در آن زمان کاندیدای دموکرات ها از رییس جمهور کنونی آمریکا 6 درصد جلوتر بود.

این در حالی است رسانه ها بخش هایی از کتاب باب وودوارد روزنامه نگار آمریکایی درباره ترامپ را منتشر کردند , در این کتاب ترامپ سخنانی جنجالی درباره دست کم گرفتن عمدی خطرات ویروس کرونا را به شکل علنی بیان می کند.

23 درصد از آمریکایی هایی که در این نظر سنجی شرکت کردند گفتند که انتشار سخنان ترامپ روی گزینه انتخابی شان تأثیر گذاشته است و باعث تغییر دیدگاه شان شده است از میان آنها 15 درصد گفتند که در انتخابات سال 2016 به ترامپ رأی دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک کتاب کار خود را کرد؛ترامپ 10 درصد از بایدن عقب افتاد

یک کتاب کار خود را کرد؛ترامپ 10 درصد از بایدن عقب افتاد