مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 شهریور 1399 ساعت 04:452020-09-12سياسي

پنج شنبه های اراک شناسی برگزار می شود


معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی از برگزاری پنج شنبه های اراک شناسی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، سید حسن حسینی صبح امروز در نشست برنامه های هفته گردشگری اظهار کرد: پنج شنبه های اراک شناسی  به مناسبت هفته گردشگری و با همکاری موسسه آموزشی گردشگری   پنج شنبه های هر هفته برگزار می شود.

  وی افزود:  در این برنامه هر هفته بازدید یک مجموعه اعم از کارگاه های  صنایع دستی، معرفی جاذبه های کمتر شناخته شده استان، دیدار با مفاخر  و هنرمندان شهر اراک، در راستای کمک به معرفی توسعه گردشگری استان مرکزی انجام می شود.

 حسینی افزود: هدف از اجرای این برنامه آشنایی بیشتر راهنمایان گردشگری و علاقمندان با هنرهای شاخص و مفاخر استان و آشنایی با قابلیت ها و ظرفیت های هنری در جهت شتاب گرفتن گردشگری و  ترویج هنرهای فاخر  و آشنایی با کارگاههای مهم صنایع دستی استان است.

 معاون گردشگری استان مرکزی در ادامه گفت: این برنامه از دو  هفته پیش آغاز شده است که این هفته به همراه علاقمندان و کارآموزان راهنمای گردشگری از کارگاه فرش فراهان بازدید کامل و مفصلی انجام شد.

   حسینی یادآور گفت:  امروزه تمامی ممالک جهان، اعتقاد به تأثیر متقابل صنایع دستی و صنعت گردشگری دارند، چرا که در عمل و تجربه در یافته اند که هن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنج شنبه های اراک شناسی برگزار می شود

پنج شنبه های اراک شناسی برگزار می شود