مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 شهریور 1399 ساعت 05:052020-09-12اجتماعي

بیمارستان ها مسؤول رهاسازی پسماندها در سطل های زباله شهری هستند


معاون پردازش و دفع سازمان شهرداری تهران گفت: مشاهده پسماندها در سطل های زباله سطح شهر از بی مسؤولیتی بیمارستان ها نشأت می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، حسین حیدریان، معاون پردازش و دفع سازمان شهرداری تهران در برنامه تهران کلینیک رادی تهران گفت: وظیفه مدیریت پسماندهای بیمارستانی به عهده شهرداری نیست و سوء مدیریت بیمارستان ها باعث شده تا این زباله ها در سطل های زباله شهری وجود داشته باشد.

وی درباره جمع آوری و جداسازی زباله های بیمارستانی گفت: وظیفه مدیریت پسماندهای بیمارستانی به عهده شهرداری نیست و شهرداری مسؤول جمع آوری و جداسازی پسماندهای عادی است، ولی شهرداری تهران به لحاظ رعایت بهداشت و کمک به محیط زیست با صرف هزینه های بالا به جمع آوری این پسماندها کمک می کند.

حیدریان درباره رهاسازی زباله های بیمارستانی در محیط زیست اظهار داشت: مشاهده پسماندها در سطل های زباله سطح شهر از بی مسؤولیتی بیمارستان ها نشأت می گیرد.

جلسات متعددی قبل و بعد از شیوع بیماری کرونا بین شهرداری تهران و مدیریت بیمارستان های تهران در خصوص نحوه مدیریت پسماند ها برگزار شده است و راهکارهایی ارائه شده است؛ بیمارستان ها موظف هستند پسماندهای خود را قبل از تحویل در اتاقک های مخصوص جمع آوری کرده و پس از فرآیند بی خطرسازی به ناوگان جم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمارستان ها مسؤول رهاسازی پسماندها در سطل های زباله شهری هستند

بیمارستان ها مسؤول رهاسازی پسماندها در سطل های زباله شهری هستند