مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 شهریور 1399 ساعت 05:152020-09-12اقتصادي

چارتر ابرنفتکش ها برای نگهداری مازاد عرضه نفت


بزرگترین شرکتهای بازرگانی در واکنش به مشاهده سیگنالهای توقف روند احیای تقاضا برای نفت، در حال چارتر دهها ابرنفتکش برای نگهداری نفت اضافی در دریا هستند.

- بزرگترین شرکتهای بازرگانی در واکنش به مشاهده سیگنالهای توقف روند احیای تقاضا برای نفت، در حال چارتر دهها ابرنفتکش برای نگهداری نفت اضافی در دریا هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، منابع آگاه به بلومبرگ گفتند شرکت ترافیگورا 12 ابرنفتکش کرایه کرده که می توانند مجموعا 24 میلیون بشکه نفت را نگهداری کنند.

طبق فهرست ثبت سفارش کارگزاران کشتی، 18 ابرنفتکش دیگر هم از سوی شرکتهایی شامل گروه ویتول، شل و لوک اویل کرایه شده اند.

رویترز با اشاره به آمار رفینیتیو آیکان و منابع آگاه صنعتی گزارش داد شرکت BP هم قصد دارد یک ابرنفتکش را برای نگهداری نفت در سواحل مالزی اجاره کند.

این شرکت موفق شده امسال ابرنفتکش را در پایینترین نرخ که روزانه 20 هزار و 500 دلار به مدت سه ماه است، کرایه کند و از گزینه تمدید کرایه به مدت سه ماه دیگر به مبلغ 22 هزار دلار در روز برخوردار است.

نرخ کرایه ابرنفتکشها به مدت شش ماه در آوریل که معامله گران در واکنش به ریزش قیمتها و سقوط تقاضا به کرایه کشتیها برای نگهداری نفت بدون خریدار شتافته بودند، به 120 تا 130 هزار دلار صعود کرده بود و بیش از یک میلیارد بشکه نفت در سه ماهه دوم و سه م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چارتر ابرنفتکش ها برای نگهداری مازاد عرضه نفت

چارتر ابرنفتکش ها برای نگهداری مازاد عرضه نفت