مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 شهریور 1399 ساعت 05:202020-09-12حوادث

فوت 6 نفر براثر مصرف داروی تقلبی کرونا


فرمانده انتظامی غرب استان تهران از انهدام باند فروشندگان آمپول تقلبی درمان کرونا در شهریار خبر داد و گفت: متاسفانه شش تن از مصرف کنندگان این داروی تقلبی جان خود را از دست دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از«تابناک» به نقل از ایسنا، سردار محسن خانچرلی اظهارکرد: در پی مراجعه یکی از شهروندان به کلانتری 16 اندیشه و طرح شکایت مبنی بر اینکه پدر وی به ویروس کرونا مبتلا بوده و افرادی با فریب اقدام به فروش چهار عدد آمپول تقلبی کرونا با نام تجاری «رمدسیویر» به مبلغ یک میلیارد و 360 میلیون ریال را کردند به دلیل حساسیت موضوع، شناسایی و دستگیری کلاهبرداران در دستور کار ماموران قرار گرفت.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و با هماهنگی قضایی موفق شدند دو تن از کلاهبرداران را در شهریار شناسایی و در عملیاتی ویژه متهمان را حین فروش دو عدد آمپول تقلبی کرونا دستگیر کنند.

وی با اشاره به اینکه متهمان در بازجویی های تخصصی پلیس به همدستی با سه تن دیگر اعتراف کردند، گفت: سه متهم دیگر این پرونده نیز با اقدامات تخصصی پلیس روبروی بیمارستانی در شهرستان شهریار دستگیر شدند.

خانچرلی در ادامه با بیان اینکه متهمان تاکنون 52 عدد از این آمپول ها را هر کدام به مبلغ 450 میلیون ریال به شهروندان در مناطق مختلف استان تهران فروخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوت 6 نفر براثر مصرف داروی تقلبی کرونا

فوت 6 نفر براثر مصرف داروی تقلبی کرونا