مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 شهریور 1399 ساعت 05:352020-09-12سياسي

11 هزار و 897 بسته معیشتی در بین مددجویان توزیع شد


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان با اشاره به برگزاری مرحله دوم رزمایش «ایران همدل» و اجرای طرح های «اطعام حسینی»و «احسان حسینی» گفت: - هدایت صفری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: اداره کل کمیته امداد استان، همزمان با ماه محرم برنامه های بسیاری را اجرایی می کند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان با اشاره به برگزاری مرحله دوم رزمایش ایران همدل و اجرای طرح های اطعام حسینی و احسان حسینی گفت: به فرموده مقام معظم رهبری، تنها راه گذر از شرایط فعلی و مشکلات به وجود آمده به دلیل شیوع بیماری کرونا، تقویت همدلی و همبستگی در جامعه و کمک مومنانه به مردم است.

صفری افزود: کمیته امداد استان زنجان با برگزاری مرحله دوم رزمایش ایران همدل و اجرای طرح های اطعام حسینی و احسان حسینی با رعایت پروتکل های بهداشتی از ابتدای ماه محرم اقدام به توزیع اقلام در بین نیازمندان مورد حمایت این نهاد کرده است.

وی تصریح کرد: با اجرایی شدن طرح احسان حسینی در قالب مرحله دوم رزمایش ایران همدل و با هدف پخت و توزیع غذای گرم بین نیازمندان، از ابتدای ماه محرم تاکنون تعداد 86 هزار و 936 پرس غذای گرم به ارزش بیش از 13 میلیارد و 600 میلیون ریال بین خانواده های مورد حمایت کمیته امداد و اقشار نیازمند در استان زنجان توزیع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

11 هزار و 897 بسته معیشتی در بین مددجویان توزیع شد

11 هزار و 897 بسته معیشتی در بین مددجویان توزیع شد