مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 شهریور 1399 ساعت 05:502020-09-12اقتصادي

فرودگاه بوشهر به نام «شهدا» مزین شد+عکس


فرودگاه بین المللی بوشهر که بیش از 100 سال قدمت دارد، به نام فرودگاه بین المللی «شهدای بوشهر» مزین شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، فرودگاه بین المللی بوشهر که بیش از 100 سال قدمت دارد، با پیشنهاد رییس هیات مدیره و مدیرعامل محترم شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران و تایید وزیر راه و شهرسازی، به نام فرودگاه بین المللی شهدای بوشهر مزین شد.

کمال دهقان منشادی مدیرکل فرودگاه های استان بوشهر در گفت وگو با خبرنگار فارس در بوشهر با اعلام این خبر اظهار داشت: این تصمیم در سطح وزارتخانه راه و شهرسازی گرفته شده است و می بایست تمامی فرودگاه های کشور به نام شهدای آن شهر مزین شوند.

پیش از این مشاور اجرایی مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران از نام گذاری 39 فرودگاه کشور با عنوان شهدا خبر داده بود.

غلام رضا رستمیان در گفت وگو با فارس گفته بود،  اخیراً در نامه ای از سوی مدیرعامل شرکت فرودگاه ها به وزیر راه و شهرسازی، پیشنهاد اضافه شدن پیشوند شهدا به 39 فرودگاه کشور داده شد که مورد موافقت وی قرار گرفت.

مشاور اجرایی مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران گفت: این فرودگاه ها شامل ارومیه، اراک، ایرانشهر، بوشهر، پارس آباد، خرم آباد، خوی، رامسر، رفسنجان، اردبیل، بندرلنگه، ابوموسی، فسا، جهرم، زرقان، آباده، داراب، بم،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرودگاه بوشهر به نام «شهدا» مزین شد+عکس

فرودگاه بوشهر به نام «شهدا» مزین شد+عکس