مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 شهریور 1399 ساعت 06:202020-09-12حوادث

آمپول تقلبی کرونا جان 6 نفر را گرفت/ تکذیب شد


متهمان تاکنون 52 عدد از این آمپول ها را هر کدام به مبلغ 45 میلیون تومان به شهروندان در مناطق مختلف استان تهران فروخته اند که تاکنون 6 نفر از مصرف کنندگان این داروهای تقلبی در استان تهران جان باخته اند.

- فرمانده انتظامی غرب استان تهران از انهدام شبکه فروشندگان آمپول تقلبی کرونا در شهریار خبر داد و گفت: 6 نفر از مصرف کنندگان این داروی تقلبی جان خود را از دست دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا بر اساس اعلام روز شنبه پلیس غرب استان تهران، سردار محسن خانچرلی در این باره اظهار داشت: در پی مراجعه یکی از شهروندان به کلانتری 16 اندیشه و طرح شکایت مبنی بر اینکه پدر وی به بیماری کرونا مبتلا بوده و افرادی با فریب اقدام به فروش چهار عدد آمپول تقلبی کرونا با مارک تجاری Remedesivir به مبلغ 136 میلیون تومان را کردند به دلیل حساسیت موضوع، شناسایی و دستگیری کلاهبرداران در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و با هماهنگی قضایی موفق شدند دو نفر از کلاهبرداران را در شهریار در حین فروش دو عدد آمپول تقلبی کرونا دستگیر کنند.

وی گفت:‌ متهمان در بازجویی ها به همدستی با سه نفر دیگر اعتراف کردند، که آنان نیز روبروی بیمارستانی در شهریار دستگیر شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمپول تقلبی کرونا جان 6 نفر را گرفت/ تکذیب شد

آمپول تقلبی کرونا جان 6 نفر را گرفت/ تکذیب شد