مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 شهریور 1399 ساعت 06:252020-09-12اجتماعي

300 مددجو استان سمنان فاقد تجهیزات هوشمند برای آموزش مجازی هستند


مدیرکل کمیته سمنان از راه اندازی پویش «همدلی برای دانش آموزان آفلاین» برای دانش آموزان نیازمند تجهیزات هوشمند خبرداد و گفت: 300 مددجو استان فاقد تجهیزات هوشمند برای آموزش مجازی هستند.

- سمنان- مدیرکل کمیته سمنان از راه اندازی پویش همدلی برای دانش آموزان آفلاین برای دانش آموزان نیازمند تجهیزات هوشمند خبرداد و گفت: 300 مددجو استان فاقد تجهیزات هوشمند برای آموزش مجازی هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محسن مسعودیان راد پیش از ظهر شنبه در نشست خبری به مناسبت بازگشایی مدارس به میزبانی اداره کل کمیته امداد سمنان ضمن بیان اینکه پویش همدلی برای دانش آموزان آفلاین هم زمان با سراسر کشور در استان نیز راه اندازی شده است، ابراز داشت: هدف این طرح جمع آوری کمک های نقدی و نیز تبلت و موبایل های کارکرده که باقابلیت نصب برنامه شاد بر روی آن ها برای دانش آموزان است.

وی ضمن بیان اینکه 300 خانواده نیازمند تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان، فاقد تجهیزات هوشمند (تبلت و موبایل) برای استفاده فرزندان آن ها از آموزش های مجازی هستند، افزود: هم استانی ها می توانند از طریق شماره گیری کد دستوری *8877*023*1# در این پویش مشارکت کنند و شماره 33432525 روابط عمومی نیز آماده پاسخگویی به سؤالات خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

300 مددجو استان سمنان فاقد تجهیزات هوشمند برای آموزش مجازی هستند

300 مددجو استان سمنان فاقد تجهیزات هوشمند برای آموزش مجازی هستند