مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 شهریور 1399 ساعت 06:252020-09-12سياسي

توافق ایران و روسیه راه سفر بدون ویزا را باز می کند؟


وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اعلام کرده در آستانه امضای توافق نامه لغو ویزای سفرهای گروهی با روسیه است؛ اما سوال این است پس از این توافق، - وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اعلام کرده در آستانه امضای توافق نامه لغو ویزای سفرهای گروهی با روسیه است؛ اما سوال این است پس از این توافق، شهروندان دو کشور بدون ویزا می توانند به ایران و روسیه سفر کنند؟ مصطفی سروی، عضو هیات مدیره جامعه تورگردانان ایران و نایب رییس دفاتر خدمات مسافرتی استان تهران که در بازار گردشگری روسیه فعال است، در این باره به ایسنا گفت: لغو روادید گروهی فقط شامل حال مسافرانی خواهد شد که خدمات کامل تور روسیه و ایران را از آژانس مسافرتی خریداری کنند.

نوع این لغو روادید مثل ترکیه نیست که امکان سفر بدون ویزا را برای همه فراهم کرده است.

او اضافه کرد: اولین بار در فروردین سال 1396 بود که موضوع لغو ویزای گروهی بین ایران و فدراسیون روسیه مطرح شد، موضوعی که دو کشور طی توافق نامه ای برای تسهیل روند سفر امضا کردند و مقرر شد دو طرف با بررسی و پیگیری، آن را نهایی و اجرا کنند.

او افزود: اما از آن زمان تاکنون که بارها تاریخ امضای آن توافق نامه، نهایی و به دلایلی کنسل شده، دیگر جزییات دقیقی عنوان نشده و همین موضوع باعث شده مردم و حتی بعضی از شرکت های گردشگری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توافق ایران و روسیه راه سفر بدون ویزا را باز می کند؟

توافق ایران و روسیه راه سفر بدون ویزا را باز می کند؟