مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 شهریور 1399 ساعت 06:252020-09-12سياسي

اقتصاد مقاومتی رمز فائق آمدن بر مشکلات کشور است


نماینده مردم شهرستان دامغان در مجلس شورای اسلامی گفت: رمز فائق آمدن بر مشکلات کشور، اقتصاد مقاومتی است و شاه بیت اقتصاد مقاومتی نیز تولید است که به واسطهٔ آن اشتغال ایجاد می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دامغان، علی اکبر علیزاده برمی پیش از ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه فرماندار دامغان اظهار کرد: از خداوند می خواهم که این جلسه را منشأ خیر و این جابه جایی را منشأ برکت برای مردم دامغان قرار دهد.

وی افزود: به فرماندار سابق دامغان، خداقوت می گویم و امیدوارم زحمات وی طی این 6 سال مورد لطف و پذیرش خداوند قرار گیرد و در سنگر جدید نیز موفق باشد.

نماینده مردم شهرستان دامغان در مجلس شورای اسلامی گفت: ضمن تبریک به فرماندار جدید دامغان، عرض می کنم که فرصت مسؤولیت و خدمت، امروز از مجد به شما تحویل داده شده است که بحمدالله قابلیت های بسیار خوبی هم دارید و این فرصت را مغتنم بشمارید؛ به فرماندار جدید دامغان خیرمقدم و خوش آمد گفته و قول می دهیم که برادران خوبی برای هم باشیم.

علیزاده برمی بیان کرد: جمهوری اسلامی، تنها جایی در این کرهٔ خاکی است که پرچم ولایت اهل بیت (ع) در آن بلند است و باید به انجام مسؤولیت و خدمت در چنین نظامی افتخار کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقتصاد مقاومتی رمز فائق آمدن بر مشکلات کشور است

اقتصاد مقاومتی رمز فائق آمدن بر مشکلات کشور است