مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 شهریور 1399 ساعت 06:402020-09-12سياسي

کمک 252 میلیون تومانی مردم به بیمارستان دامغان


مردم دامغان 252 میلیون تومان به بیمارستان این شهر کمک کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دامغان، حجت الاسلام سیدمحمد حسینیان پیش از ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه فرماندار دامغان اظهار کرد: تغییر و تحول و فراز و نشیب ها، امری طبیعی در زندگی بشر است.

وی افزود: پیروزی ها و ناکامی ها در ایام برای کسب تجربه است و این تغییر و تحول ها یک فرصت مغتنم برای انسان های زرنگ و هوشمند برای بهره برداری از زمان و فرصت هاست.

امام جمعه دامغان بیان کرد: مسؤولیت، یک فرصت مشعشع طلایی است که می تواند منجر به آبادی آخرت و کسب برکات برای مدیران و خدمت به مردم باشد.

حسینیان با بیان اینکه اگر به مردم خدمت کنیم، خداوند به تعداد خدمات انجام شده به مردم، در بهشت به شما خادم و خدمتگزار خواهد داد، افزود: از خدمات فرماندار سابق دامغان حقیقتاً تشکر و قدردانی و اعلام می کنم که وی طی این 6 سال خدمات مختلف و ارزشمندی را به شهر خود ارائه کرد که از وی قدردانی می کنم.

وی با بیان اینکه به فرماندار جدید دامغان نیز تبریک و خوش آمد می گویم و امیدواریم با وحدت و اتحاد بتوانیم شهر را به خوبی اداره کنیم، تصریح کرد: بنا به فرمودهٔ امیرالمؤمنین (ع) با رفاقت، دوستی و محبت و بدون اختلاف و نزاع بهتر می توان امور شهر و حاکمیت را پیش برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 252 میلیون تومانی مردم به بیمارستان دامغان

کمک 252 میلیون تومانی مردم به بیمارستان دامغان