مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 شهریور 1399 ساعت 06:452020-09-12اقتصادي

اجرای طرح «شناسایی کودکان کار خیابانی» در خرمشهر/ شناسایی 42 کودک


با اجرای طرح «شناسایی کودکان کار خیابانی» در شهرستان خرمشهر، از سال گذشته تاکنون 42 کودک در سطح شهرستان توسط کارشناسان بهزیستی شناسایی شدند.

- خرمشهر- رییس اداره بهزیستی خرمشهر گفت: با اجرای طرح شناسایی کودکان کار خیابانی در شهرستان خرمشهر، از سال گذشته تاکنون 42 کودک در سطح شهرستان توسط کارشناسان بهزیستی شناسایی شدند.

لیلا هفت جوش در گفتگو با در سطح شهرستان اجرا کرده است.

وی با بیان اینکه در این زمینه 42 کودک کار خیابانی در خرمشهر توسط کارشناسان بهزیستی شناسایی شده است، افزود: بعد از مصاحبه با این کودکان و تشکیل پرونده، ثبت اطلاعات اولیه و تأیید نهایی آنها و همچنین تأمین اعتبار لازم از سوی سازمان متبوع، در حال حاضر کمک هزینه معیشت کودکان خیابانی نیازمند به حساب 36 نفر از آنها به طور ماهیانه و مستمر از محل هدفمندی یارانه ها واریز می شود.

رییس اداره بهزیستی خرمشهر در ادامه یادآور شد: این کودکان به دلایل مختلفی از جمله داشتن مشکلات اقتصادی، اجتماعی، هزینه های بالای مالی زندگی به این کار روی آورده بودند که در این زمینه اداره بهزیستی خرمشهر، آموزش های لازم را در خصوص پیشگیری از آسیب ها و مواجه با مشکلات به آنها ارائه کرده و بسته های مواد غذایی و پکیج های مواد بهداشتی را مانند دستکش و مواد ضدعفونی به آنها داده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح «شناسایی کودکان کار خیابانی» در خرمشهر/ شناسایی 42 کودک

اجرای طرح «شناسایی کودکان کار خیابانی» در خرمشهر/ شناسایی 42 کودک