مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 شهریور 1399 ساعت 07:152020-09-12سياسي

تک تک روزها و ساعات مسؤولان باید صرف خدمت به مردم شود


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: تک تک روزها و ساعات مسؤولان باید صرف خدمت به مردم شود و شرط لازم در انتخاب همکاران باید پایبندی به نظام، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، حبیب الله خجسته پور پیش از ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه فرماندار دامغان در سالن آمفی تئاتر دانشگاه دامغان برگزار شد، اظهار کرد: شیوع ، بارش شدید برف و جاری شدن سیل و .

به خوبی مدیریت شده است و خداوند را از این جهت شاکریم.

خجسته پور تصریح کرد: تغییر و تحول و گردش خادمان و نخبگان امری طبیعی در امور حاکمیتی بوده و خوشحالیم که جایگزین فرماندار سابق دامغان نیز فردی باتجربه و توانمند بوده که علاوه بر تحصیلات مرتبط وی، تجربیات بسیار گران بهایی را نیز دارا است که این امر قطعاً در پیشرفت شهرستان مؤثر خواهد بود.

خجسته پور گفت: پیگیری های جناب آقای بندرآبادی سبب شد تا امروز آمار بیکاری در سطح شهرستان های مختلف استان در سطح پایین است و این استان توانست به عنوان یکی از کم بیکارترین استان های کشور نام گیرد.

خجسته پور با تأکید بر لزوم تعامل میان تمام ارکان نظام گفت: همکاری و تعامل با امام جمعه به عنوان محور وحدت شهرستان، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و نیز نخبگان و مؤثرین شهرستان بی تردید نقشی مؤثر در توسعه و پیشرفت همه جانبه شهرستان خواهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تک تک روزها و ساعات مسؤولان باید صرف خدمت به مردم شود

تک تک روزها و ساعات مسؤولان باید صرف خدمت به مردم شود