مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 شهریور 1399 ساعت 07:202020-09-12بين الملل

جبهه النصره در تدارک برای انجام حمله شیمیایی در ادلب


وزارت دفاع روسیه از تدارک تروریست های جبهه النصره برای حمله با استفاده از تسلیحات شیمیایی در حومه جنوبی ادلب با هدف متهم جلوه دادن ارتش سوریه خبر داد.

- وزارت دفاع روسیه از تدارک تروریست های جبهه النصره برای حمله با استفاده از تسلیحات شیمیایی در حومه جنوبی ادلب با هدف متهم جلوه دادن ارتش سوریه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه سانا ، الکساندر گرینکویچ، رییس مرکز هماهنگی روسیه اعلام کرد که این مرکز اطلاعاتی را در خصوص آماده سازی تحرکات توسط تروریست های جبهه النصره با استفاده از مواد سمی در جنوب منطقه کاهش تنش ادلب دریافت کرده است.

وی همچنین تصریح کرد، براساس این اطلاعات، تروریست ها قصد دارند این صحنه سازی را در منطقه جبل زاویه ، با حضور خبرنگاران خارجی فیلمبرداری و آنها را در اینترنت و رسانه ها منتشر کرده و نیروهای ارتش سوریه را به استفاده از تسلیحات شیمیایی علیه غیر نظامیان متهم کنند.

وزارت دفاع روسیه بارها در این خصوص تاکید کرده است که سازمان های تروریستی آزمایشگاه هایی برای تهیه و آماده سازی مواد سمی در استان ادلب دارند که متخصصان و کارشناسان آموزش دیده در اروپا آن را اداره می کنند.

این تروریست ها به دنبال انجام حملات شیمیایی علیه غیرنظامیان سوری هستند و سعی دارند دولت سوریه را به انجام این ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جبهه النصره در تدارک برای انجام حمله شیمیایی در ادلب

جبهه النصره در تدارک برای انجام حمله شیمیایی در ادلب