مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 شهریور 1399 ساعت 07:252020-09-12حوادث

اجرای طرح برخورد با اصناف فروشنده لباس های نامتعارف در مرکزی


معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی با بیان اجرای طرح نظارت بر واحدهای صنفی فروشنده لباس های نامتعارف در سطح استان، از پلمب 6 واحد صنفی متخلف در اجرای این طرح خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، محمود خلجی صبح امروز در حاشیه اجرای این طرح اظهار کرد: در تداوم ارتقاء امنیت اجتماعی با هماهنگی دستگاه قضایی، طرح نظارتی بر خورد با اصناف فروشنده لباس های نامتعارف در سطح پاساژها و مجتمع های تجاری سطح استان به مرحله اجرا گذاشته شد.

   وی بیان داشت: در این طرح نظارتی مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس مرکزی با بازرسی و برخورد با فروشگاه های عرضه کننده البسه ناهنجار و غیرمتعارف منقوش به نمادهای ضدفرهنگی و شیطان پرستی غربی و شلوارهای موسوم به شلوارهای سبک غربی یا به اصطلاح شلوارهای پاره، اقدام به جمع آوری لباس های مذکور و اعمال قانون در قالب تذکر، اخطار، اخذ تعهد و پلمب کردند.

   معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی با اشاره به بازدید از واحدهای صنفی عرضه کننده لباس های نامتعارف در این طرح خاطرنشان کرد: در مدت زمان اجرای این طرح، به 13 واحد صنفی تذکرداده و از 9 واحد صنفی دیگر نیز تعهد کتبی اخذ شد.

  خلجی با اشاره به پلمب 6 واحد صنفی فروشنده لباس های نامتعارف در طرح مذکور و نیز هشدار به عرضه کنندگان لباس های م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح برخورد با اصناف فروشنده لباس های نامتعارف در مرکزی

اجرای طرح برخورد با اصناف فروشنده لباس های نامتعارف در مرکزی