مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 شهریور 1399 ساعت 07:452020-09-12سياسي

تاریخ شفاهی سرهنگ «علی مردان روستاد» منتشر شد


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد از انتشار کتاب تاریخ شفاهی سرهنگ «علی مردان روستاد» از فرماندهان دوران دفاع مقدس این استان با عنوان «پوتین های غنیمتی» خبر داد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد از انتشار کتاب تاریخ شفاهی سرهنگ علی مردان روستاد از فرماندهان دوران دفاع مقدس این استان با عنوان پوتین های غنیمتی خبر داد.

سرهنگ امیرعباس آسمند از انتشار کتاب تاریخ شفاهی سرهنگ علی مردان روستاد از فرماندهان دوران دفاع مقدس این استان خبر داد و افزود: این کتاب به قلم ابوالحسن ناصرپور در 475 صفحه منتشر شده است.

وی تصریح کرد: این کتاب با حمایت مدیریت اسناد و مدارک اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد با عنوان پوتین های غنیمتی چاپ و به بازار نشر عرضه شده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: کتاب پوتین های غنیمتی در روز 31 شهریور طی آیینی با حضور نماینده ولی فقیه در استان، مسئولان ارشد اجرایی، فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی و جمعی دیگر از مسئولان رونمایی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آسمند تاکید کرد: سرهنگ علی مردان روستاد فرمانده گردان امام علی (ع) در دوران دفاع مقدس بود که خاطرات تلخ و شیری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاریخ شفاهی سرهنگ «علی مردان روستاد» منتشر شد

تاریخ شفاهی سرهنگ «علی مردان روستاد» منتشر شد