مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 شهریور 1399 ساعت 08:052020-09-12فرهنگي

«از لابه لای سرنوشت» منتشر شد


رمان «از لابه لای سرنوشت» نوشته مجتبی عباس نژاد منتشر شد.

- رمان از لابه لای سرنوشت نوشته مجتبی عباس نژاد منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا بر اساس خبر رسیده از نلشر کتاب، نویسنده این رمان درباره اثر تازه خود گفت: رمان از لابه لای سرنوشت یک درام است ، درامی که به روابط درونی انسان ها و مشکلاتی که دارند به صورت واقع گرایانه می پردازد.

این اثر دولایه است، داستانی با شخصیت اصلی به نام روبی روایت می شود و در نیمه اثر یک داستان دیگری از دل این داستان بیرون می آید که سرنوشت یک دختر آفریقایی در کویر چاد را روایت می کند و پس از آن دوباره اثر به همان شخصیت اصلی یعنی روبی بازمی گردد.

او همچنین بیان کرد: من در این رمان به موضوع تضییع حقوق زنان اشاره کرده ام ، تضییع حقوق زنان در سطح جوامع مختلف آسیایی و اروپایی تا آفریقایی و از این زاویه به ظلم ناخواسته و پنهانی که در جوامع مختلف حتی در غرب به زنان می شود، اشاره کرده ام.

عباس نژاد با اشاره به شخصیت دکا در کتابش که دختری آفریقایی است گفت: خلق این شخصیت از بابت علاقه ای است که به کویر و آفریقا دارم و به نظرم شخصیت تکان دهنده ای نیز از کار درآمده است.

این نویسنده افزود: داستان رمان از لابه لای سرنوشت در سرزمینی خیالی می گذرد که خواننده حس می کند جایی در غرب است، اما مهم این است که امروزه در جای جای کره ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«از لابه لای سرنوشت» منتشر شد

«از لابه لای سرنوشت» منتشر شد