مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 شهریور 1399 ساعت 08:052020-09-12سياسي

علمای اهل سنت کردستان: توهین به مقدسات مسلمانان حرام و محکوم است


علمای اهل سنت کردستان با محکوم کردن اقدام نشریه فرانسوی در اهانت به ساحت پیامبر اکرم(ص)، توهین به مقدسات مسلمانان را حرام شرعی عنوان کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، وجود مقدس نبی مکرم و رسول اعظم اسلام، مهم ترین نقطه وحدت در جهان اسلام است و دنیای اسلامی می تواند در این نقطه به هم پیوند بخورد.

پیامبر مکرم اسلام کانون عشق و محبت در دنیای اسلام است، پیامبری که دل ها در سراسر امت اسلامی، به یاد و عشقش طراوت پیدا می کند و همه ی ما دلباخته و عاشقش هستیم،کانونی که دشمنان این دین الهی به شدت نقش وحدت آفرین آن را از صدر اسلام تا کنون درک کرده و بر همین اساس هر از چندگاهی به ویژه در عصر کنونی دستان پلیدشان را برای چرخاندن  قلم های پول گرفته از صهیونیست ها می چرخانند و به ساحت قدسی پیامبر مهربانی و رحمت که به حق رحمت للعالمین هستند.

دشمنان باید بدانند با این رفتارهای نامعقول و کین توزانه بر ملت های مسلمان هیچ چیزی به دست نخواهند آورد، آنها با توهین به ساحت قدسی پیامبر مکرم اسلام حجت را تمام کرده و به بیداری اسلامی کمک رسانده است.

این یک مقطع تاریخی تعیین کننده است، امروز حرکتی عمیق و ریشه دار در دنیای اسلام آغاز شده است و همین حرکت است که در زمان متناسب خود به استقلال و عزت و حیات دوباره امت اسلامی خواهد انجامید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علمای اهل سنت کردستان: توهین به مقدسات مسلمانان حرام و محکوم است

علمای اهل سنت کردستان: توهین به مقدسات مسلمانان حرام و محکوم است