مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 شهریور 1399 ساعت 08:252020-09-12اجتماعي

لزوم مقابله با کانون گرد و غبار روستای آق بلاغ ویلکیج


معاون نظارت و پایش حفاظت محیط زیست استان اردبیل گفت: برای مقابله با کانون مولد گرد و غبار روستای آق بلاغ مصطفی خان در ویلکیج، لازم است هر یک از دستگاه های متولی به طور جدی به انجام وظایف خود بپردازند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، رامین جمشیدی ظهر امروز در جلسه جلسه بررسی راهکارهای کنترل و مهار کانون مولد گرد و غبار روستای آق بلاغ مصطفی خان اظهار کرد: کانون مولد گرد و غبار روستای آق بلاغ مصطفی خان در ویلکیج، ابتدا یک محدوده 8 هکتاری بود که هم اکنون افزایش یافته و با توجه به جنس خاک و کاهش رطوبت آن، 100 هکتار شده است.

وی افزود: لازم است در چارچوب آیین نامه اجرایی مقابله با پدیده گرد و غبار، هر یک از دستگاه های متولی به طور جدی به انجام وظایف خود بپردازند.

احتمال گسترش گرد و غبار تا فرودگاه و شهر اردبیل معاون نظارت و پایش حفاظت محیط زیست استان اردبیل ادامه داد: در صورت عدم مقابله با کانون گرد و غبار روستای آق بلاغ، محدوده این کانون می تواند تا فرودگاه و شهر اردبیل گسترش یاید.

جمشیدی بیان کرد: برای حل این معضل، طرح کاشت گیاهان چند ساله و مقاوم به تنش های محیطی از جمله یونجه وجود دارد که باید با توجه به وضعیت آبی منطقه، موانع این طرح رفع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم مقابله با کانون گرد و غبار روستای آق بلاغ ویلکیج

لزوم مقابله با کانون گرد و غبار روستای آق بلاغ ویلکیج