مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 شهریور 1399 ساعت 08:452020-09-12سياسي

پیگیری فارس جواب داد/رانندگان تاکسی می توانند بیمه خود را انفرادی کنند


خبرگزاری فارس البرز چندی پیش گزارشی از مشکلات بیمه صنف تاکسیران ها تهیه کرد که پس از پیگیری های انجام شده و طرح مشکلات، مقرر شد از این پس رانندگان تاکسی که مایل هستند بدون هیچ مشکلی بیمه خود را انفرادی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، اداره کل تأمین اجتماعی استان البرز مواردی را در پی گزارش فارس در رابطه با مشکلات رانندگان تاکسی در قالب جوابیه آماده انتشار کرده است و در این جوابیه به موارد مطرح شده در گزارش خبرگزاری پاسخ داده است.

برای دیدن گزارش فارس با عنوان منافع 11 هزار راننده تاکسی در کرج اسیر بازی تاکسیرانی و تامین اجتماعی/نهادهای نظارتی به بیمه رانندگان ورود کنند ، اینجا کلیک کنید.

در این جوابیه آمده است؛  سرپرست محترم خبرگزاری فارس البرز                                                                                   باسلام احتراما؛ در پی درج خبر آن خبرگزاری در مورخ 15‏/6‏/99 در خصوص بیمه رانندگان تاکسی موارد ذیل جهت استحضار و اطلاع رسانی لازم اعلام می گردد.

1‏- عداد رانندگان بیمه شده توسط شرکت تعاونی تاکسیرانی در سطح کرج در حال حاضر 3800 نفر می باشد که هر ماهه لیست و حق بیمه آنان به شعبه 1 تأمین اجتماعی کرج ارسال و تاکنون وقفه ای در ارسال لیست و حق بیمه این عزیزان بطور کلی مشهود نبوده، ضمن اینکه در صورت عدم پرداخت حق بیمه از سو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری فارس جواب داد/رانندگان تاکسی می توانند بیمه خود را انفرادی کنند

پیگیری فارس جواب داد/رانندگان تاکسی می توانند بیمه خود را انفرادی کنند