مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 شهریور 1399 ساعت 09:002020-09-12سياسي

تقویت سامانه های سیار امدادی از اولویت های معاونت بهداد ناجا


معاون بهداد ناجا از تقویت و به روز رسانی ناوگان سامانه های سیار امدادی ناجا در جهت عمل به رسالت این معاونت در پشتیبانی از رزم و مأموریت های پلیس خبر داد.

- معاون بهداد ناجا از تقویت و به روز رسانی ناوگان سامانه های سیار امدادی ناجا در جهت عمل به رسالت این معاونت در پشتیبانی از رزم و مأموریت های پلیس خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا سردار محمدرضا حسینی در جریان بازدید از رزمایش سامانه های سیار امدادی یگان های مستقر در شهر تهران گفت: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران مأموریت های گسترده و پیچیده ای را از داخل شهرها تا اقصی نقاط مرزهای کشور با هدف ایجاد امنیت پایدار و حاکمیت نظام اسلامی دنبال می کند.

معاون بهداد ناجا با اشاره به رسالت این معاونت در پشتیبانی امدادی از رزم و مأموریت های پلیس اظهار کرد: تقویت و به روزرسانی سامانه های سیار امدادی به سبب اهمیت و نقشی که در کاهش خسارات و عوارض جانبی ناشی از مأموریت ها دارند از اولویت های ویژه ای است که در این معاونت دنبال می شود.

وی برخورداری از ناوگان امدادرسانی به روز و متناسب با مأموریت های ناجا در مناطق جغرافیایی مختلف را عامل کاهش 60 تا 65 درصدی عوارض جانی ناشی از مأموریت های پلیس عنوان و خاطرنشان کرد: امداد رسانی به موقع و موثر به مجروحان در صحنه حادثه تحت سامانه های امدادی سیار به رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت سامانه های سیار امدادی از اولویت های معاونت بهداد ناجا

تقویت سامانه های سیار امدادی از اولویت های معاونت بهداد ناجا