مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 شهریور 1399 ساعت 10:202020-09-12سياسي

ثبت و انتشار ارزش های دفاع مقدس مهم ترین اولویت فرهنگی کشور است


ثبت و انتشار ارزش های دفاع مقدس از بارز ترین و مهمترین اولویت های عرصه فرهنگ انقلاب اسلامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد کرم اللهی در نخستین جلسه مشترک اعضای کمیته تألیف، تدوین و نشر کنگره ملی 6300 شهید سرفراز لرستان که در سالن آمفی تئاتر حوزه هنری برگزار شد، اظهار داشت: امروزه در فضای فرهنگی، هنری کشور هیچ اندیشه و عملی واجب تر و مهمتر از ثبت و نشر آموزه های دفاع مقدس و والاتر و ارزشمند تر از آن نیست چرا که دفاع مقدس در حکم چراغ فروزانی راه های پیش رو را برای رهروان شهیدان روشن و منور می کند.

وی اضافه کرد: آینده انقلاب با تزریق روحیه جهاد فی سبیل الله، خدمت بی منت و جانبازی برای انقلاب و سربازی برای امام زمان در جامعه اسلامی بیمه خواهد شد.

مدیرکل حوزه هنری لرستان تصریح کرد: ما در جایگاه کارگزاران فرهنگی هنری انقلاب اسلامی در استان وظیفه داریم با استخراج ارزش های عاشورایی مستتر در تاریخ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و ثمره سرخگون این دو معدن و خزانه ی بی بدیل یعنی شهیدان سرافراز زمینه آشنایی رشد و شکوفایی امت اسلامی را فراهم آوریم.

کرم اللهی به نقش حساس و استراتژیک لرستان و لرستانی ها در جانبازی برای تداوم انقلاب اسلامی و پایداری از دست آورده ای خون شهیدان اشاره کرد و اظهار داشت: باغستان فرهنگ ایثار و شهادت لرستان باغ پر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت و انتشار ارزش های دفاع مقدس مهم ترین اولویت فرهنگی کشور است

ثبت و انتشار ارزش های دفاع مقدس مهم ترین اولویت فرهنگی کشور است