مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 شهریور 1399 ساعت 10:452020-09-12اقتصادي

علیرغم تعیین جایزه خریداری برای مواد اولیه کیف و چمدان وجود ندارد


رییس اتحادیه سراجان تهران با اشاره به اینکه فروشندگان برای ترغیب خریداران به خرید مواد اولیه تولید کوله پشتی، کیف و چمدان جایزه تعیین می کنند، - محسن خردمند در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، گفت: با توجه به اعلام دیرهنگام بازگشایی مدارس امسال مردم برای خرید کیف و کوله پشتی مدارس خرید چندانی انجام ندادند و بازار سراجان در فصل بازگشایی مدارس از رونق خوبی برخوردار نبود.

رییس اتحادیه سراجان تهران در مورد وضعیت تولید در این بخش اظهار داشت: از آنجا که تقاضا وجود ندارد بنابراین تولید در این بخش بسیار اندک است و تولیدکنندگان برای جذب مشتری بیشتر، تولیدات قبلی خود را با قیمت مناسب عرضه می کنند اما با این وجود بازهم تقاضا بسیار کم است.

  وی با اشاره به رکود بازار بیان داشت: بخش قابل توجهی از کیف و کوله مدارس که در حال حاضر در بازار عرضه می شود از تولیدات قبلی است و در نتیجه با قیمت مناسب عرضه می شود در حالی که اگر قرار باشد تولید با مواد اولیه که با نرخ دلار 25 هزار تومانی خریداری شده قیمت تمام شده کالا بسیار بالاتر از قیمت های فعلی خواهد بود.

  خردمند در مورد وضعیت تولید و عرضه چمدان  و کیف های مسافرتی گفت: با توجه به کاهش شدید مسافرت ها، نرفتن حجاج ایرانی به حجم به علت شیوع ویروس کرونا تقاضای چمدان و کیف مسافرتی نیز به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علیرغم تعیین جایزه خریداری برای مواد اولیه کیف و چمدان وجود ندارد

علیرغم تعیین جایزه خریداری برای مواد اولیه کیف و چمدان وجود ندارد