مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 شهریور 1399 ساعت 10:502020-09-12سياسي

آغاز فعالیت سامانه واگذاری املاک


همه کسانی که تا پیش از این ملک، زمین یا فضایی از شهرداری دریافت کرده اند، اگر درخواست ادامه حضور در ملک شهرداری را دارند، باید در این سامانه درخواست خود را ثبت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، چهارمین جلسه کمیسیون واگذاری املاک بند 6 ماده 55 که مسئول بررسی املاک دارای کاربری عام المنفعه، اجتماعی و فرهنگی در شهرداری تهران است، صبح روز سه شنبه با حضور دو معاون اجتماعی و مالی شهرداری، مدیرکل دفتر شهردار و رؤسای سازمان های املاک و بازرسی شهرداری تهرام برگزار شد.

محمدرضا جوادی یگانه در این جلسه با اعلام اینکه بعد از آغاز فعالیت سامانه مذکور، کلیه درخواست ها از آن طریق پیگیری خواهد شد، گفت: همه کسانی که تا پیش از این ملک، زمین یا فضایی از شهرداری دریافت کرده اند، اگر درخواست ادامه حضور در ملک شهرداری را دارند، باید در این سامانه درخواست خود را ثبت کنند.

وی با بیان اینکه در دو سال اخیر در موارد متعددی که مشخص شده واگذاری ها بدون طی تشریفات قانونی انجام شده و یا کاربری ها انحراف از مأموریت اصلی داشته، دستور تخلیه صادر و حتی در مواردی کار به اقدام قضایی رسیده است، تصریح کرد: اختیار شهرداری که بند 6 ماده 55 قانون به آن اشاره شده، در واقع صرفاً مربوط به استفاده هایی است منفعت عمومی در آن جریان دارد و قرار نیست به این بهانه املاک شهردا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز فعالیت سامانه واگذاری املاک

آغاز فعالیت سامانه واگذاری املاک