مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 شهریور 1399 ساعت 11:252020-09-12سياسي

دفاع مقدس هویت انکارناپذیر انقلاب و نظام است


فرماندار فومن با تأکید بر ضرورت انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل جوان، گفت: دفاع مقدس هویت انکارناپذیر انقلاب و نظام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا محسنی امروز (شنبه) در جلسه گرامیداشت چهلمین سالروز دفاع مقدس فومن با اشاره به اینکه این هفته فرصتی مناسب برای پاداشت مجاهد رزمندگان است، اظهار کرد: با رشادت این رزمندگان حتی یک وجب از خاک این کشور به دست دشمن نیافتاد.

وی با بیان اینکه تغییر باورها و استحاله نظام در دستور کار دشمن قرار دارد، افزود: باید نسبت به انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل های بعدی برنامه داشته باشیم.

فرماندار فومن تأکید کرد: تبدیل ایران به نیرویی منطقه ای از برکات تجربیات کسب شده در دوران دفاع مقدس بوده و این دوران، بخشی از هویت انکارناپذیر انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی سه عامل مؤثر بر ایستادگی ملت ایران در برابر هجمه های دشمن در دفاع مقدس را عبارت از ایمان، خودباوری و الگوبرداری از فرهنگ و نهضت عاشورا، مشارکت و تشکیل بسیج مردمی به رهبری حضرت امام راحل و رهبری هوشمندانه حضرت امام خمینی در فرماندهی و مدیریت جنگ دانست.

محسنی با تاکید بر لزوم فضاسازی و تبلیغ درست فلسفه دفاع مقدس، خواستار اهتمام دستگاه های فرهنگی مسئول در تولید محتوا و انتقال آن به نسل های جدید در این زمینه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاع مقدس هویت انکارناپذیر انقلاب و نظام است

دفاع مقدس هویت انکارناپذیر انقلاب و نظام است