مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 شهریور 1399 ساعت 13:002020-09-12سياسي

برگزاری نشست چالش های پیش روی گسترش روابط ایران و پاکستان


مؤسسه مطالعات و تحقیقات بین المللی ابرار معاصر نشستی با عنوان «بررسی چالش های پیش روی گسترش روابط ایران و پاکستان» در محل مؤسسه برگزار کرد.

- مؤسسه مطالعات و تحقیقات بین المللی ابرار معاصر نشستی با عنوان بررسی چالش های پیش روی گسترش روابط ایران و پاکستان در محل مؤسسه برگزار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این نشست با حضور عنبرین گل شاهد (رایزن مطبوعاتی، فرهنگی، آموزشی و گردشگری سفارت پاکستان در تهران)، ماشاءالله شاکری (سفیر سابق جمهوری اسلامی ایران در اسلام آباد)، حسین فرجادامین (کارشناس ارشد امور شبه قاره در وزارت امور خارجه)، وفا یزدان منش (هیئت علمی دانشگاه تهران)، مصطفی زندیه (کارشناس ارشد امور شبه قاره در وزارت امور خارجه)، عابد اکبری (مدیرعامل مؤسسه ابرار معاصر تهران) و سمیه مروتی (مدیر گروه جنوب و شرق آسیا در مؤسسه ابرار معاصر تهران) برگزار شد.

در ابتدای این نشست، مدیرعامل مؤسسه ابرار معاصر تهران با اشاره جایگاه پاکستان در سیاست خارجی ایران گفت علیرغم ظرفیت های بالای پاکستان به خصوص در شرایط تحریم این کشور از اولویت بسیار پایینی در دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی برخوردار است و این نشست درصدد آن است تا لزوم ترمیم روابط دو کشور را یادآور شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نشست چالش های پیش روی گسترش روابط ایران و پاکستان

برگزاری نشست چالش های پیش روی گسترش روابط ایران و پاکستان