مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 شهریور 1399 ساعت 14:452020-09-12ورزشي

5 خرید جدید شیمیدر قم برای حضور قدرتمند در لیگ برتر بسکتبال


تیم بسکتبال شیمیدر قم در نقل و انتقالات فصل جدید مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور پنج بازیکن جدید به خدمت گرفت و قرارداد دو بازیکن را تمدید کرد.

- خبرگزاری فارس، رضا جعفری: تیمی که به مدیرعاملی یکی از چهره های موفق اقتصاد ایران و یکی از خیّرین ورزش کشور یعنی هنریک درغوکاسیان در لیگ برتر بسکتبال ایران حضور دارد برای حضور قدرتمند در لیگ جدید بعد از تحولاتی که شیمیدر قم در کادر فنی و بازیکنان خود ایجاد کرد، مصطفی هاشمی را به راس کادر فنی آورد و پنج بازیکن جدید که از چهره های شاخص بسکتبال کشور محسوب می شوند در نقل و انتقالات لیگ برتر جذب کرد.

  آذری دوری از شیمیدر را طاقت نیاورد نخستین خرید تیم بسکتبال شیمیدر قم برای فصل 1399 لیگ برتر بسکتبال، امیرحسین آذری است که با عقد قراردادی یک ساله به نماینده قم پیوست تا با پیراهن این تیم به میدان برود، بازیکنی که در فصل 1397 لیگ برتر نیز عضو شیمیدر بود اما با وجود قرارداد دو ساله پس از دریافت رضایت نامه رسمی از این تیم با عقد قرارداد یک ساله به شهرداری گرگان رفت اما دوری از شیمیدر را طاقت نیاورد و بار دیگر به این تیم آمد.

این بازیکن آینده دار بعد از یک فصل پوشیدن پیراهن تیم شهرداری گرگان و کسب رتبه نخست جدول رده بندی لیگ نیمه تمام سال 1398 با این تیم، بار دیگر به شیمیدر برگشت، بسکتبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 خرید جدید شیمیدر قم برای حضور قدرتمند در لیگ برتر بسکتبال

5 خرید جدید شیمیدر قم برای حضور قدرتمند در لیگ برتر بسکتبال