مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 شهریور 1399 ساعت 18:202020-09-12فرهنگي

درخشش نمایندگان ایران در جشنواره فیلم ونیز


فیلم «دشت خاموش» به کارگردانی «احمد بهرامی» جایزه بهترین فیلم در بخش افق های نو و «روح الله زمانی» بازیگر فیلم «خورشید» جایزه مارچلو ماستریونی برای بهترین بازیگر جوان پدیده هفتاد وهفتمین جشنواره ونیز را از آن خود کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، هفتاد وهفتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شامگاه شنبه با اعطای جایزه شیر طلایی به فیلم ناکجاآباد به کار خود پایان داد.

فیلم ناکجاآباد که اقتباسی از کتاب غیرداستانی «ناکجاآباد؛ زنده ماندن در آمریکای قرن بیست و یکم» نوشته جسیکا برودر است، داستان زنی را روایت می‌کند که پس از ورشکستگی، همچون یک خانه‌به‌دوش مدرن سوار بر ماشینش به دل جاده می‌زند.

این فیلم پس از فیلم‌های ترانه‌هایی که برادرم به من آموخت و سوارکار، سومین ساخته بلند کلویی ژائو است.

نمایندگان ایرانی نیز در شب اختتامیه جشنواره امسال ونیز خوش درخشیدند؛ فیلم دشت خاموش به کارگردانی احمد بهرامی جایزه بهترین فیلم در بخش افق‌های نو و روح الله زمانی بازیگر فیلم خورشید جایزه مارچلو ماستریونی برای بهترین بازیگر جوان پدیده را در هفتاد و هفتمین جشنواره ونیز کسب کردند.

جایزه شیر نقره‌ای بهترین کارگردان این دوره از جوایز ونیز به کیوشی کوروساوا (Kiyoshi Kurosawa) برای فیلم زن یک جاسوس، جایزه ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخشش نمایندگان ایران در جشنواره فیلم ونیز

درخشش نمایندگان ایران در جشنواره فیلم ونیز