مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 شهریور 1399 ساعت 20:202020-09-12ورزشي

استقلال و پیکان با بیشترین سود از داوری در بالا و پایین جدول


بررسی اشتباهات داوری در لیگ نوزدهم نشان می دهد که استقلال در بین تیم های مدعی بیشترین سود را کرده و در تیم های پایین جدول نیز پیکان با اشتباهات داوری 4 امتیاز بیشتر به دست آورده است.

- بررسی اشتباهات داوری در لیگ نوزدهم نشان می دهد که استقلال در بین تیم های مدعی بیشترین سود را کرده و در تیم های پایین جدول نیز پیکان با اشتباهات داوری 4 امتیاز بیشتر به دست آورده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، داوری لیگ نوزدهم روزهای پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشت و شاهد اتفاقات مختلف داوری در لیگ نوزدهم بودیم؛ از تغییرات در راس کمیته گرفته تا حواشی مختلف چیدمان داوری.

حیدر سلیمانی پیشکسوت داوری در گفت وگو با ایسنا درباره حواشی مختلف داوری در لیگ نوزدهم عنوان کرد: لیگ برتر از لحاظ داوری سه دوره متفاوت را تجربه کرد؛ دوره اول که با حضور هدایت الله ممبینی به عنوان رییس کمیته داوران شروع شد و چندان خوشایند نبود و دوره پر اشتباه داوری را شاهد بودیم.

اضافه کردن بی حساب و کتاب داوران و کمک داوران به کلاس پیش فصل داوری از این خبر می داد که فصل پر اشتباهی را در پیش خواهیم داشت.

در انتخاب اعضای کمیته داوران هم نقد بسیاری وجود داشت و تقریبا دعوت برخی از داوران به لیگ برتر بوی انتخابات فدراسیون فوتبال و کسب رای را می داد که این انتخابات با دستور فیفا لغو شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقلال و پیکان با بیشترین سود از داوری در بالا و پایین جدول

استقلال و پیکان با بیشترین سود از داوری در بالا و پایین جدول