مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 شهریور 1399 ساعت 00:552020-09-12ورزشي

ماجرای ملی پوش شدن 6 اسکیت باز غایب در انتخابی/ صدای اعتراض بقیه در آمد


کاوه صدقی سرمربی تیم های ملی اینلاین هاکی علت دعوت نشدن ورزشکارانی که در انتخابی تیم ملی اسکیت نبودند را معمولی عنوان کرد و گفت: اگر ورزشکاری بهتر بوده و دعوت نشده از دیوانگی ما است.

- کاوه صدقی سرمربی تیم های ملی اینلاین هاکی علت دعوت نشدن ورزشکارانی که در انتخابی تیم ملی اسکیت نبودند را معمولی عنوان کرد و گفت: اگر ورزشکاری بهتر بوده و دعوت نشده از دیوانگی ما است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا هفته گذشته مسابقات انتخابی تیم ملی اسکیت در دو بخش بانوان و آقایان با حضور مسئولان وزارت ورزش و جوانان انجام شد و 66 ورزشکار آقا و خانم برای حضور در تیم ملی انتخاب شدند.

در مسابقات انتخابی 40 ورزشکار حضور داشتند که در نهایت از هر بخش آقایان و بانوان 33 نفر به تیم ملی دعوت شدند.

ظاهرا در ترکیب تیم ملی بانوان نام چند بازیکن (بیتا محسنی، الهام دهقان، دیانا فرزام نیا، مهشید محمدی، الناز نژند، مهسا سعیدی) که در این مسابقات انتخابی حضور نداشتند به چشم می خورد و سبب اعتراض برخی از ورزشکاران این رشته شده است.

البته یکی دیگر از اعتراض های اهالی این رشته انجام مسابقات انتخابی در شرایط شیوع کرونا و با حضور مسئولان وزارت ورزش و تعداد 40 ورزشکار در هر بخش بود، آنهم برای مسابقات کاپ آسیا که در اردیبهشت ماه 1400 انجام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای ملی پوش شدن 6 اسکیت باز غایب در انتخابی/ صدای اعتراض بقیه در آمد

ماجرای ملی پوش شدن 6 اسکیت باز غایب در انتخابی/ صدای اعتراض بقیه در آمد