مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 شهریور 1399 ساعت 01:352020-09-12ورزشي

پایان دوران سرپرستی و انتخاباتی که روی هواست/ آفت زدایی در شطرنج


دوران سرپرستی فرهاد نیکوخصال در فدراسیون شطرنج تا چند روز آینده به اتمام خواهد رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، 27 اسفند ماه سال گذشته بود که فرهاد نیکوخصال به عنوان سرپرست فدراسیون شطرنج انتخاب شد و پشت میزی نشست که پیش از آن مهرداد پهلوان زاده می نشست.

زمانی که نیکوخصال به عنوان سرپرست انتخاب شد اعلام کرد که شرایط برگزاری انتخاب این فدراسیون خیلی سریع فراهم خواهد شد تا این رشته پر پتانسیل بتواند خیلی زود به جایگاه اصلی خود در ایران، آسیا و جهان برسد.

* وزیر ورزش: سرپرستی اداره شدن، آفت فدراسیون ها است چند روز دیگر دوران 6 ماهه سرپرستی نیکوخصال در شطرنج خاتمه پیدا می کند و با شرایط که وجود دارد احتمالاً شاهد سیستم سرپرست در سرپرست خواهیم بود و حکم نیکوخصال برای دوره دوم سرپرستی اش هم تمدید می شود.

مسعود سلطانی فر روز 29 دی ماه 95 در جمع رؤسای فدراسیون های ورزشی، تعیین سرپرست تا برگزاری انتخابات مجدد رؤسای فدراسیون ها را امری هزینه زا و مشکل آفرین برای ورزش و مدیریت فدراسیون های ورزشی دانست و گفت: در اساسنامه هم چنین چیزی نداریم و بهتر است با رعایت قانون و پیش بینی زمان بندی اتمام دوره ریاست قبلی ثبت نام ها صورت گیرد و بعد از تأیید نامزدها و تا زمان برگزاری انتخابات جدید، رییس فدراسیون همچنان عهده دار مدیریت امور فدراسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان دوران سرپرستی و انتخاباتی که روی هواست/ آفت زدایی در شطرنج

پایان دوران سرپرستی و انتخاباتی که روی هواست/ آفت زدایی در شطرنج