مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 شهریور 1399 ساعت 02:402020-09-12سياسي

برای تکمیل سد تاج امیر به 1200 میلیارد اعتبار نیاز است


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای لرستان گفت: برای تکمیل سد تاج امیر به 1200 میلیارد ریال اعتبار نیاز است که تاکنون 60 میلیارد ریال برای این پروژه هزینه شده است.

- ایسنا/لرستان مدیرعامل شرکت آب منطقه ای لرستان گفت: برای تکمیل سد تاج امیر به 1200 میلیارد ریال اعتبار نیاز است که تاکنون 60 میلیارد ریال برای این پروژه هزینه شده است.

داریوش حسن نژاد در گفت وگو با ایسنا با اشاره به فعال شدن دوباره سد تاج امیر اظهار کرد: این سد در 23 کیلومتری شهر نورآباد و چهار کیلومتری روستای تاج امیر شهرستان دلفان قرار دارد.

وی با تقدیر از استاندار لرستان، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس جهت همکاری و پیگیری مستمر برای فعال شدن عملیات دوباره اجرایی این سد، بیان کرد: بهبود و توسعه کشاورزی در سطح 1300 هکتار از اراضی منطقه و تامین آب موردنیاز بخشی از صنایع منطقه به میزان یک میلیون مترمکعب در سال، بهبود 400 هکتار اراضی کشاورزی، 0.

5 میلیون مترمکعب صنعت و دو میلیون متر مکعب شرب روستاهای اطراف از اهداف این طرح است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای لرستان با اشاره به تاریخچه روند و مراحل مختلف مطالعاتی این سد عنوان کرد: مطالعات شناخت توسط کمیته امور آب جهاد سازندگی انجام شده و مطالعات مرحله دوم در سال 1384 توسط مهندسین مشاور هگمتان آب ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای تکمیل سد تاج امیر به 1200 میلیارد اعتبار نیاز است

برای تکمیل سد تاج امیر به 1200 میلیارد اعتبار نیاز است