مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 شهریور 1399 ساعت 02:452020-09-12سياسي

وجود 186 معدن غیرفعال در آذربایجان غربی/معادن راکد احصا شود


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی گفت: در حال حاضر 186 معدن در استان غیر فعال است و بر اساس بخشنامه ریاست جمهوری این معادن خلع ید یا به افراد جدید باید واگذار شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از استانداری آذربایجان غربی، نادر صادقی عصر شنبه در جلسه بررسی مسائل و مشکلات معادن استان با اشاره به وجود معادن غنی در استان و ضرورت بهره گیری از ظرفیت این معادن در ایجاد فرصت های جدید اشتغال، افزود: متأسفانه بخشی از این معادن غیر فعال هستند و باید مسائل و مشکلات این معادن رفع و بهره برداری از آنها دوباره آغاز شود.

وی با بیان اینکه دستگاه های مرتبط با معادن استان مسائل و مشکلات معادن راکد استان را احصا تا در جلسه شورای معادن استان در خصوص روند فعالیت این معادن تصمیم گیری شود عنوان کرد: طبق بخشنامه ریاست جمهوری، باید این معادن از صاحبان خلع ید و به افراد جدیدی واگذار شود.

صادقی با اعلام اینکه معادن ارزش افزوده بسیار زیادی در دنیای امروز دارند و نباید اجازه دهیم معدن غیرفعالی در استان وجود داشته باشد، ادامه داد: دستگاه های مرتبط با معادن استان مسائل و مشکلات معادن راکد استان را تا جلسه آتی شورای معادن استان شناسایی کنند تا برای رفع آنها تصمیم گیری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود 186 معدن غیرفعال در آذربایجان غربی/معادن راکد احصا شود

وجود 186 معدن غیرفعال در آذربایجان غربی/معادن راکد احصا شود