مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 شهریور 1399 ساعت 02:502020-09-12اقتصادي

آغاز اجرای طرح یارانه دستمزد در اردبیل/متقاضیان به کاریابی ها مراجعه کنند


مدیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی شهرستان اردبیل گفت: طرح یارانه دستمزد با هدف حمایت از کارفرمایان و توسعه اشتغال جوانان در اردبیل اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اصغر مناف زاده در جلسه هماهنگی اجرای طرح 《یارانه دستمزد 》در جمع مدیران و کارشناسان مؤسسات مشاوره شغلی و کاریابی های شهرستان اردبیل ضمن تشریح این طرح اظهار کرد: دولت در راستای حمایت از کارفرمایان و در قالب مشوق پرداخت یارانه دستمزد این طرح را ارائه کرده و از کارفرمایان خواست از این مزایا بهره مند شوند.

مناف زاده شرایط بهره مندی کارفرمایان و شغل اولی ها از مزایای این طرح را تشریح کرد و گفت: طبق این طرح کارگاه دارای مجوز و دارای کد بیمه کارگاهی به ازای هر 2 نفر بیمه شده و نیروی کار موجود در واحد می تواند یک نفر شغل اولی جذب کند.

مدیر تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان اردبیل ادامه داد: در این طرح شرایط سنی برای آقایان شغل اولی حداقل 20 سال و حداکثر 35 سال و دارای حداقل مدرک تحصیلی دیپلم و بالاتر است وبرای زنان سرپرست خانوار حداکثر سن می تواند بالاتر نیز باشد.

مناف زاده نداشتن 6 ماه سابقه بیمه و بیشتر در طول دو سال گذشته نزد سازمان تأمین اجتماعی را برای شغل اولی ها عنوان کرد و گفت: بایستی کارگاه متقاضی شغل اولی حتماً فعال بوده و شغل اولی را طبق دستورالعمل به کار بگیرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز اجرای طرح یارانه دستمزد در اردبیل/متقاضیان به کاریابی ها مراجعه کنند

آغاز اجرای طرح یارانه دستمزد در اردبیل/متقاضیان به کاریابی ها مراجعه کنند