مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 شهریور 1399 ساعت 03:152020-09-12اجتماعي

400 هزار دانش آموز سیستان و بلوچستان به آموزش مجازی دسترسی ندارند


سال تحصیلی جدید در حال با با چاشنی کرونا و فقر در سیستان و بلوچستان آغاز شده که بسیاری از دانش آموزان این استان توان تهیه تجهیزاتی که این ویروس منحوس بر آنها تحمیل کرده را ندارند.

- خبرگزاری مهر - گروه استان ها، فرشته بامری: این روزها آغاز فصل علم و دانایی بار دیگر فرا رسیده است و زنگ مدرسه ها بر خلاف هر سال از نیمه شهریور ماه نواخته شده و دانش آموزان استان مرزی سیستان و بلوچستان نیز همانند دیگر دانش آموزان ایرانی در این شرایط سخت کرونایی به صورت حضوری و غیر حضوری آموزش را آغاز کرده اند.

تعدادی از دانش آموزان که این روزها به مدرسه می روند شرط حضور آنها مجهز بودن به لوازم حفاظتی از قبیل ماسک و ژل ضد عفونی کننده اعلام شده و این در حالی است که فقر و محرومیت دیرینه در استان سیستان و بلوچستان به برخی از این دانش آموزان اجازه نمی دهد حتی یک ماسک خریداری کنند.

اما از این موضوع هم که بگذریم مشکل بزرگ تر که با نزدیک شدن به روزهای سرد سال و لزوم عدم حضور دانش آموزان در مدارس خودنمایی می کند مشکلات آموزش مجازی در استان سیستان و بلوچستان است.

بر اساس آمار منتشر شده 400 هزار دانش آموز در این استان به دلیل مشکلاتی همچون نبود زیرساخت های اینترنت، نداشتن گوشی هوشمند و تبلت و همچنین آگاهی کم و ناآشنایی والدین و دانش آموزان با کار در محیط مجاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

400 هزار دانش آموز سیستان و بلوچستان به آموزش مجازی دسترسی ندارند

400 هزار دانش آموز سیستان و بلوچستان به آموزش مجازی دسترسی ندارند