مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 شهریور 1399 ساعت 03:302020-09-13اقتصادي

نابودی خانه نیما یوشیج این بار تحت مالکیت شهرداری تهران؟ +عکس


نابودی خانه نیما یوشیج این بار تحت مالکیت شهرداری تهران؟ +عکس بیش از یک سال از خرید 13 و نیم میلیارد تومانی خانه نیما یوشیج توسط شهرداری تهران می‌گذرد، اما کندی مرمت، مانع پایان بازسازی این ملک شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه خبرنگاران جوان، بیش از یک سال از زمان خریداری خانه نیما یوشیج توسط شهرداری تهران می‌گذرد، اما هنوز شرایط بازدید از آن برای دوستداران شعر و ادب فراهم نشده است.

پارسال شهرداری تهران پس از ماه‌ها مذاکره و چانه زنی با مالک این خانه موفق شد با مبلغ 13 و نیم میلیارد تومان وی را راضی به فروش این ملک کند، خانه‌ای که سقفش در حال فروریختن و درختانش بر اثر نرسیدن آب در حال خشک شدن بودند.

در تابستان سال 98 محمدجواد حق شناس رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران، حسن خلیل آبادی رییس کمیته بنا‌های تاریخی و برزین ضرغامی رییس سازمان زیباسازی شهرداری تهران به اتفاق هم و اصحاب رسانه از این خانه بازدید کردند تا فرآیند بازسازی آن به سرعت آغاز شود و در اختیار اهالی شعر و ادب قرار گیرد.

پس از این بازدید در‌ب‌های خانه بسته شدند و دیگر معلوم نبود که در داخل آن چه می‌گذرد و چه کاری برای بازسازی آن انجام می‌شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نابودی خانه نیما یوشیج این بار تحت مالکیت شهرداری تهران؟ +عکس

نابودی خانه نیما یوشیج این بار تحت مالکیت شهرداری تهران؟ +عکس