مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 شهریور 1399 ساعت 03:302020-09-13حوادث

استرداد متهم 200 میلیاردی/ کلاهبرداری با 180 شاکی


یک کلاهبردار که با راه اندازی صرافی اقدام به کلاهبرداری از 180 نفر کرده بود توسط ماموران پلیس بین الملل به کشور استرداد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار هادی شیرزاد رییس پلیس بین الملل نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران صبح امروز با اعلام خبر دستگیری و استرداد یک متهم مالی به کشور اظهار کرد: این فرد اواخر سال 97 با راه اندازی یک صرافی غیرمجاز اقدام به کلاهبرداری کرده بود و این اقدامش را تا اواسط سال 98 ادامه داده بود و از این تاریخ به بعد به یکی از کشورها فرار کرده بود.

وی ادامه داد: پس از اعلام شکایت از طرف شاکیان، مرجع قضایی از ما به عنوان پلیس اینترپل تقاضای صدور اعلان قرمز برای این متهم مالی را می کند و ما هم حسب وظیفه ذاتی خود، این صدور را با هماهنگی اینترپل بین المللی در سراسر دنیا پخش می کنیم.

سردار شیرزاد افزود: از زمان شناسایی تا دستگیری و استرداد این متهم مالی حدود هشت ماه طول می کشد و الان این متهم در یکی، دو روز گذشته به کشور استرداد شده است.

رییس پلیس اینترپل ناجا بیان کرد: شاکیان تاکنون مبلغ 200 میلیارد تومان کلاهبرداری را که این فرد از آنها انجام داده، به ثبت رسانده البته این رقم در حال افزایش است چرا که شاکیان بیشتری اعلام شکایت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استرداد متهم 200 میلیاردی/ کلاهبرداری با 180 شاکی

استرداد متهم 200 میلیاردی/ کلاهبرداری با 180 شاکی