مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 شهریور 1399 ساعت 04:052020-09-13اقتصادي

مبانی قانونی طرح برق مجانی چیست؟


برق مجانی آرزویی که چندین سال است منتظر آن بوده ایم در قالب مجوزهای قانونی آماده اجرا است، آرزویی که 30 میلیون نفر را تحت پوشش خود قرار می دهد و نهایتا تا یک ماه و نیم دیگر اجرایی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طرح برق امید با هدف کاهش مصرف برق روی کار آمد که در ابتدا منتقدانی را نیز به همراه داشت و گمان می رفت که این طرح یک شو اقتصادی برای دولت باشد اما ارزیابی همه جانبه آن موجب استقبال مشترکان شد، تا جایی که قبل از شروع اجرای این طرح نیز شاهد کاهش مصرف برق در کشور هستیم.

البته چند سالی است که وزارت نیرو به دنبال طرح های تشویقی برای کاهش مصرف برق است و برنامه های متعددی را همچون اهدا پاداش به کم مصرف ها و ایجاد برنامه های آموزشی و فرهنگی اجرایی کرده است.

کاهش مصرف برق و فرهنگسازی در این راستا قطعا امری مهم برای اقتصاد و صنعت برق کشور است و مهمترین مسئله برای اصلاح مصرف برق شناخت واحد میزان مصرف یا همان کیلووات ساعت است انرژی برق نسبت به انواع دیگر حامل‌های انرژی که بشر روزانه با آنها سروکار دارد ارزشمندتر بوده و طیف وسیعی از نیازهای بشر به انرژی را برطرف می‌سازد.

شناخت مردم از ارزش هر واحد انرژی مصرفی می‌تواند حساسیت آنها را به مصرف برق و اصلاح این انرژی ارزشمند بالا ببرد و لازم است بدانیم هر کیلووات ساعت برق که مشترکان خان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبانی قانونی طرح برق مجانی چیست؟

مبانی قانونی طرح برق مجانی چیست؟