مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 شهریور 1399 ساعت 04:102020-09-13پزشكي

این سهل انگاری می تواند کودکانتان را نابینا کند!


مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با اشاره به شروع طرح غربالگری بینایی کودکان سه تا شش ساله، بر ضرورت اجرای این طرح جهت پیشگیری از کم بینایی و نابینایی کودکان تاکید کرد.

- ایسنا/کرمانشاه مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با اشاره به شروع طرح غربالگری بینایی کودکان سه تا شش ساله، بر ضرورت اجرای این طرح جهت پیشگیری از کم بینایی و نابینایی کودکان تاکید کرد.

دکتر فاطمه رضوان مدنی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به شروع هرساله طرح غربالگری بینایی کودکان از ابتدای آبان ماه، گفت: امسال به دلیل شیوع کرونا این کار قدری زودتر شروع شده تا به پیک کرونا در پاییز برخورد نکنیم.

وی افزود: امسال نیز مانند هر سال غربالگری کودکان سه تا شش سال انجام شده و کودکانی که آمبلیوپی (تنبلی چشم) آنها تشخیص داده شود به سطوح تخصصی تر که اولین سطح آن اپتومتریست ها هستند ارجاع می شوند.

رضوان مدنی با اشاره به غربالگری بینایی 62 هزار و 294 کودک در استان طی سال گذشته، گفت: امسال نیز تاکنون کار غربالگری بینایی 16 هزار و 500 کودک سه تا شش ساله انجام شده است.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه از سن سه تا شش سالگی به عنوان دوران طلایی تشخیص تنبلی چشم کودکان یاد کرد وافزود: اگر در این زمان تنبلی چشم تشخیص داده شود به راحتی می توان آن را درمان کرد، اما در سنین بالاتر درمان آن دشوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این سهل انگاری می تواند کودکانتان را نابینا کند!

این سهل انگاری می تواند کودکانتان را نابینا کند!