مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 شهریور 1399 ساعت 04:452020-09-13سياسي

ندای بانگ الله اکبر در چهل سالگی دفاع مقدس در کرمان طنین انداز می شود


ندای بانگ الله اکبر در چهل سالگی دفاع مقدس در کرمان طنین انداز می شود - ایسنا/کرمان ندای بانگ الله اکبر در چهل سالگی دفاع مقدس در کرمان طنین انداز می شود دکتر محمدجواد فدایی استاندار کرمان صبح امروز 23 شهریورماه در جلسه شورای هماهنگی بزرگداشت دفاع مقدس گفت: متاسف هستیم که برخی از مدیران در این جلسه شرکت نکرده اند.

وی بیان کرد: برنامه های مختلفی از ابتدا تا انتهای سال جاری برای چهل سالگی دفاع مقدس اجرا شده و خواهد شد، اما مهمترین برنامه ها در روز 31 شهریورماه بوده که دیدار با مقام معظم رهبری و تجلیل از پیشکسوتان است.

استاندار کرمان برپایی دو نمایشگاه در هفته دفاع مقدس در هوانیروز و موزه دفاع مقدس را دیگر از برنامه های این هفته برشمرد و عنوان کرد: از دانشگاه شهید باهنر کرمان می خواهیم برنامه هایی با هدف شجاع پروری و شهامت تنظیم و برای تصویب به شورای هماهنگی دفاع مقدس ارایه دهد.

سرهنگ محمود مهدوی فر مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمان نیز در این جلسه عنوان کرد: در 31 شهریورماه اعضای شورای دفاع مقدس همه استان ها از طریق ویدئو کنفرانس با مقام معظم رهبری دیدار خواهند داشت.

وی تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس سراسر کشور را یکی دیگر از برنامه های 31 شهریورماه برشمرد و اظهار کرد: این برنامه از ساعت 8 و 30 دقیقه صبح آغاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ندای بانگ الله اکبر در چهل سالگی دفاع مقدس در کرمان طنین انداز می شود

ندای بانگ الله اکبر در چهل سالگی دفاع مقدس در کرمان طنین انداز می شود