مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 شهریور 1399 ساعت 05:002020-09-13سياسي

نامه سرگشاده رییس جمعیت دفاع از ملت فلسطین به سران کشورهای اسلامی


رییس و دبیرکل جمعیت دفاع از ملت فلسطین در نامه ای به برخی روسای کشورهای اسلامی نسبت به تلاش های چند کشور برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی هشدار داد.

- رییس و دبیرکل جمعیت دفاع از ملت فلسطین در نامه ای به برخی روسای کشورهای اسلامی نسبت به تلاش های چند کشور برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی هشدار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، زهرا مصطفوی دختر حضرت امام خمینی (ره) رییس و دبیرکل جمعیت دفاع از ملت فلسطین در نامه ای به برخی روسای کشورهای اسلامی نسبت به تلاش های برخی کشورها برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی هشدار داد و گفت دولت های اسلامی باید مراقب خشم ملت های خود در این خصوص باشند.

او در این نامه سرگشاده آورده است: بسم الله الرحمن الرحیم مدتی است موضوع همکاری با رژیم صهیونیستی توسط برخی دولت های اسلامی مطرح است.

با توجه به این موضوع و احساس تکلیفی که به عنوان یک سازمان مردم نهاد حامی ملت فلسطین در خود داریم، لازم دانسته تا مواردی را به عنوان ناصحی مشفق و هشداری مشفقانه با شما در میان نهیم.

همانطور که می دانید فلسطین یک سرزمین اسلامی بوده و با توجه به اماکن مقدسه اسلامی که در آن قرار دارد و در راس آن حرم شریف قدس که قبله نخست اسلام و جایگاه عروج پیامبر مکرم اسلام صَلَّی اللهُ عَلَیهِ وَ آلِه است، در نزد جوامع اسلامی از قد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه سرگشاده رییس جمعیت دفاع از ملت فلسطین به سران کشورهای اسلامی

نامه سرگشاده رییس جمعیت دفاع از ملت فلسطین به سران کشورهای اسلامی