مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 شهریور 1399 ساعت 05:252020-09-13سياسي

برگزاری مراسم عزاداری شهادت زین العابدین(ع) در حرم ثامن الحجج (ع)


مراسم عزاداری همزمان با سالروز شهادت امام سجاد (ع) در حرم ثامن الحجج (ع) همزمان با دوشنبه، 24 شهریورماه با رعایت پروتکل های بهداشتی در حرم رضوی برگزار می شود.

- مشهد ـ مراسم عزاداری همزمان با سالروز شهادت امام سجاد (ع) در حرم ثامن الحجج (ع) همزمان با دوشنبه، 24 شهریورماه با رعایت پروتکل های بهداشتی در حرم رضوی برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، دوشنبه 24 شهریورماه به روایتی سالروز شهادت مظلومانه حضرت سجاد(ع) است که بر همین اساس، مراسم عزاداری در حرم مطهر رضوی با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

ویژه برنامه شب و شام شهادت امام سجاد(ع) یکشنبه و دوشنبه 23 و 24 شهریورماه قبل از نماز مغرب و عشاء با سخنرانی حجج اسلام ناصر رفیعی و مهدی شریعتی تبار و روضه خوانی مداحان و ذاکران خاندان عصمت و طهارت(ع) برگزار می شود.

ویژه برنامه روز شهادت امام سجاد(ع) نیز دوشنبه از ساعت 11 در حرم رضوی با سخنرانی آیت الله سید احمد علم الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد مقدس برگزار می شود.

افزون بر برنامه های صحن جامع رضوی در شب و روز شهادت امام سجاد(ع) برنامه‎های تبلیغ چهره به چهره با رعایت پروتکل های بهداشتی با موضوع سیره زندگانی این امام همام در صحن‎های حرم مطهر اجرا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مراسم عزاداری شهادت زین العابدین(ع) در حرم ثامن الحجج (ع)

برگزاری مراسم عزاداری شهادت زین العابدین(ع) در حرم ثامن الحجج (ع)