مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 شهریور 1399 ساعت 05:302020-09-13سياسي

شهرداری برای تکمیل لایحه تشکیل سازمان گردشگری شهر تهران اقدام کند


رییس کمیته میراث فرهنگی شورای شهر تهران، گفت: به شهردار تهران تذکر می دهم نسبت به ارائه لایحه تشکیل سازمان گردشگری هرچه سریع تر اقدام شود تا به این تکلیف برنامه مصوب شورا جامعه عمل بپوشاند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن خلیل آبادی در ابتدای تذکر خود ضمن تسلیت به مناسبت درگذشت آیت الله یوسف صانعی گفت: ایشان از شاگردان نزدیک امام بودند که علاقه خاصی هم به حضرت امام خمینی (ره) داشتند؛ شجاعت، آزادگی و عدم چشمداشت به مناسک دنیوی او را در بین هم نسلان خود ممتاز کرده بود.

وی آیت الله صانعی را مایه مباهات فقه گویای شیعی و گره گشای منطقی و به روز مسائل خواند و گفت: ایشان به سوالات امروز پاسخ دیروز را نمی دادند و با نگاه واقع بینانه فرزند زمانه خود بودند.

رییس کمیته میراث فرهنگی و گردشگری شورا افزود: تفکر ایشان با استدلال از منابع اربعه کتاب، قرآن، سنت و عقل بود و از منقولات به میزان لازم بهره می برد.

خلیل آبادی با بیان اینکه متأسفانه با استفتائات به روز ایشان مخالفت شد، اظهار کرد: حتی به لحاظ شجاعت و آزادگی آیت الله صانعی مرجعیت ایشان نادیده گرفته شد، ولی ساده زیستی، بی تکلفی و نواندیشی ایشان مایه مباهات حوزه های علمیه خواهد بود و در آینده ای نه چندان دور، حوزه های علمیه ناچارند راه او در حوزه دینی را سرلوحه کار خود قرار دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری برای تکمیل لایحه تشکیل سازمان گردشگری شهر تهران اقدام کند

شهرداری برای تکمیل لایحه تشکیل سازمان گردشگری شهر تهران اقدام کند