مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 شهریور 1399 ساعت 05:402020-09-13سياسي

سازمان بازرسی موضوع مسمومیت جمعی اهالی «شیخ صله» را بررسی می کند


سازمان بازرسی استان ماموریت دارد تا ضمن آسیب شناسی دقیق مسمومیت جمعی اهالی روستای شیخ صله، مقصران و خاطیان احتمالی را اعلام کنند تا با برخورد مناسب شاهد تکرار چنین موضوعات نباشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، دوشنبه هفته گذشته، هفدهم شهریورماه مسمومیت اهالی شیخ صله شهرستان ثلاث باباجانی ابتدا با 70 نفر آغاز و پس از سه روز به 320 نفر افزایش یافت.

در همین راستا جلسه ای با حضور معاون راهبری و نظارت بهره برداری شرکت آبفا کشور، استاندار کرمانشاه، مدیرکل بازرسی استان، مدیرعامل آب منطقه ای، مدیر کل بحران و مدیران شبکه بهداشت و درمان و آب و فاضلاب استان و شورای روستای شیخ صله برگزار شد.

استاندار کرمانشاه در جمع اصحاب رسانه در خصوص برگزاری این جلسه، اظهار داشت: در پی مسمومیت جمعی اهالی روستای مرزی شیخ صله از وزیر و جانباز مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب تقاضا شد همکاران خود را برای آسیب شناسی به منطقه اعزام کنند.

هوشنگ بازوند ادامه داد: بازدیدها توسط این دوستان انجام شده، دانشگاه علوم پزشکی هم به صورت مکتوب گزارش های خود را ارائه داده است.

استاندار کرمانشاه گفت: سازمان بازرسی استان ماموریت دارد مستندات را بگیرد تا ضمن آسیب شناسی دقیق موضوع مقصران و خاطیان احتمالی را اعلام کند تا با برخورد مناسب شاهد تکرار چنین مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان بازرسی موضوع مسمومیت جمعی اهالی «شیخ صله» را بررسی می کند

سازمان بازرسی موضوع مسمومیت جمعی اهالی «شیخ صله» را بررسی می کند