مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 شهریور 1399 ساعت 06:052020-09-13ورزشي

اعضای کمیسیون های تخصصی شورای اسلامی شهر بندرعباس مشخص شدند


صد و نودمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بندرعباس با دستورکار “انتخاب اعضای کمیسیون های تخصصی شورای اسلامی شهر بندرعباس” و “معرفی اعضای محترم در کمیسیونهای شهرداری بندرعباس” با حضور 10 نفر از اعضا و غیبت جواد بلارک برگزار شد.

- ایسنا/هرمزگان صد و نودمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بندرعباس با دستورکار “انتخاب اعضای کمیسیون های تخصصی شورای اسلامی شهر بندرعباس” و “معرفی اعضای محترم در کمیسیونهای شهرداری بندرعباس” با حضور 10 نفر از اعضا و غیبت جواد بلارک برگزار شد.

در این جلسه برای کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر بندرعباس احمد عامری سیاهویی، کیانوش جهانبخش، مجید عسکری زاده، اسماعیل بواشه، فاطمه جراره نامزد شدند که کلیه کاندیداها با اکثریت آرا به عضویت این کمیسیون در آمدند.

برای کمیسیون سلامت، بهداشت و خدمات شهری شورای اسلامی شهر بندرعباس مجید عسکری زاده، فاطمه جراره، فرزانه آرامش، رضا حیدری زاده، اسلام باوقار نامزد شدند که کلیه کاندیداها با اکثریت آرا به عضویت این کمیسیون در آمدند.

برای کمیسیون فنی و شهرسازی شورای اسلامی شهر بندرعباس اسماعیل بواشه، رضا حیدری زاده، فیصل دانش، اسلام باوقار و مجید عسکری زاده نامزد شدند که کلیه کاندیداها با اکثریت آرا به عضویت این کمیسیون در آمدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعضای کمیسیون های تخصصی شورای اسلامی شهر بندرعباس مشخص شدند

اعضای کمیسیون های تخصصی شورای اسلامی شهر بندرعباس مشخص شدند