مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 شهریور 1399 ساعت 06:102020-09-13سياسي

«با هم برای امنیت و سلامت»شعار هفته ناجا


جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا گفت: شعار امسال هفته ناجا «با هم برای امنیت و سلامت» است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس سردار محمد شرفی در تشریح جزییات برنامه های هفته ناجا سال 99 اظهار داشت: گرامیداشت هفته نیروی انتظامی برابر تقویم زمانی سنوات گذشته در دهه دوم مهر ماه آغاز می شود این در حالی است که با عنایت به تلاقی ماه صفر و مراسم اربعین حسینی (ع) با ایام هفته ناجا و وضعیت حوزه سلامت کشور و شیوع ویروس منحوس کلیه برنامه ها بر اساس ملاحظات بهداشتی لازم طراحی شده است.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا تصریح کرد: سیاست اصلی بهره مندی حداکثری از ظرفیت رسانه ها از جمله صدا و سیما و فضای مجازی در دستور کار قرارگرفته و برنامه ریزی ها و هماهنگی های لازم در راستای تولیدات هنری، تله فیلم ها و پخش رسانه ای در کلیه حوزه ها به نحو مطلوبی صورت پذیرفته است.

سردار شرفی با بیان اینکه شعار هفته ناجا سال 1399 با عنوان با هم برای امنیت و سلامت انتخاب شده است، گفت: باید در اجرای کلیه برنامه ها مضمون و اهداف شعار تعیین شده مورد توجه همگان قرار گیرد.

وی ادامه داد: در گرامیداشت هفته ناجا سال 1399 بر اجرای برنامه های مطلوب و کیفی، نمایش اقتدار نیروی انتظامی، جلب اعتماد و مشارکت مردم عزیز در تامین نظم، امنیت و سلامت، تجلیل و تقدیر از تلاش های کارکنان و خانواد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«با هم برای امنیت و سلامت»شعار هفته ناجا

«با هم برای امنیت و سلامت»شعار هفته ناجا