مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 شهریور 1399 ساعت 06:202020-09-13اقتصادي

پیشنهادی برای خروج از بن بست کرونا


یک کارشناس گردشگری با پیشنهاد تشکیل کمپین «نسیه معکوس» یا «پیش خرید خدمات سفر» برای نجات گردشگری از ورشکستگی در بحران کرونا، گفت: هرچه جلوتر برویم شکنندگی و مقاومت گردشگری کمتر می شود.

- یک کارشناس گردشگری با پیشنهاد تشکیل کمپین نسیه معکوس یا پیش خرید خدمات سفر برای نجات گردشگری از ورشکستگی در بحران کرونا، گفت: هرچه جلوتر برویم شکنندگی و مقاومت گردشگری کمتر می شود.

تسهیلات درنظر گرفته شده عملا نقش آن چنانی در کاهش مصیبت های گردشگری نداشت و فقط بدهی به بدهی های قبلی اضافه خواهد کرد.

طبق آخرین آماری که وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اعلام کرده گردشگری تا کنون از ویروس کرونا 12 هزار میلیارد تومان خسارت دیده است.

صاحبان کسب و کار در این حوزه می گویند این صنعت پیش از آن که ویروسی در کار باشد درحال زیان دهی بود، تقریبا از نیمه دوم سال گذشته و پس از بالا رفتن قیمت بنزین و پس از آن ماجرای هواپیمای اوکراینی که سفر گردشگران خارجی به ایران را نیز تحت تاثیر قرار داد.

محمد جهانشاهی، فارغ التحصیل دکتری حرفه گردشگری و عضو انجمن علمی طبیعت گردی ایران در گفت وگویی با ایسنا، کمپین پیش خرید خدمات سفر را یکی از راه های خروج از این بن بست دانست و اظهار کرد: مشخص است و قابل پیش بینی بود که کم و کیف تسهیلات دولتی مناسب این شرایط طراح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهادی برای خروج از بن بست کرونا

پیشنهادی برای خروج از بن بست کرونا